Browsed by
Archiv pro měsíc: Září 2020

Práce na sociálních médiích

Práce na sociálních médiích

Pracovat a přitom dostávat zdarma výrobky na vyzkoušení, kdo by si to nepřál? Stačí na to mít účet, třeba na instagramu a taky špetku talentu a nabídky se jen podhrnou.

Ačkoliv se to všechno může zdát naprosto jednoduché, přece jen to až tak snadné není. Nejprve totiž musíte lidi zaujmout, což je pravděpodobně oříškem celé věci. Potřebujete být originální, působit na lidi příjemně a musíte je bavit. Pro takovou úspěšnost ze začátku nabrat alespoň 100 lidí, kteří vás budou sledovat, abyste mohli vidět statistiky, které mohou být velmi užitečné. Například, která skupina vás sleduje, zda muži, ženy nebo obojí a také hodinu ve které jsou fanoušci nejvíce aktivní.
podnikatelský web

Už jen tyhle informace pomohou, protože když v této době budete přidávat příspěvky, je mnohem více pravděpodobné, že sledující jen porostou. Jelikož s přibývajícím počtem sdílení a „like“ na vašich příspěvcích se budou více rozšiřovat mezi lidi a popularita bude stoupat.

Pro první nabídky od různých firem si nejspíše budete muset počkat, až se počet sledujících bude pohybovat na vyšších číslech, takže pro to zkrátka budete muset něco dělat. Například je dobré zveřejňovat, třeba fotky pravidelně, nejlépe každý den.

No a čemu vlastně věnovat pozornost, aby se úspěch dostavil? To je otázkou. Každému se daří v něčem jiném. Můžete se zaměřit na něco, co vás baví, jako například malování, natáčení videí hudebních videí, nebo zkrátka foťte a natáčejte sami sebe. Také berte na paměť, že to, jakému tématu se budete věnovat, takové nabídky se vám budou hrnout od ostatních.
instagram na monitoru

Nakonec všechno záleží na talentu a času, který do toho vložíte. Pokud budete zveřejňovat příspěvky, jen proto, abyste se dostali k penězům a věcem zdarma, lidé a vaši fanoušci to poznají a nebude se jim to líbit a z toho nevyjde nic dobrého. Naproti tomu být opravdový, upřímný k fanouškům, je ta nejlepší cesta, kterou můžete zvolit.

 

Vánoce versus zdravý životní styl

Vánoce versus zdravý životní styl

Zdravý životní styl dnes hýbe světem. Nebylo tomu tak vždy, stačí se ohlédnout do doby před pouhými dvaceti lety, kdy tento fenomén teprve klíčil v myslích lidstva, aby se mohl připravit na výraznější explozi. Ta skutečně nadešla v současné době, většina z nás se alespoň okrajově zajímá o původ potravin, o jejich dopad na zdraví, snažíme se omezovat alkohol, přestat s kouřením a nahradit bílý cukr a rafinované polotovary něčím výživnějším.
vánoční cukroví

Vyměňte majonézu za jogurt

Zdravý životní styl zasáhl i do oslav vánočních svátků, některé tradiční recepty poupravujeme a nahrazujeme zdravějšími alternativami. Bílý cukr vystřídal třtinový hnědý nebo melasa, ztužené margaríny pak klasické máslo nebo za studena lisované rostlinné oleje.
Majonézu v salátech je vhodné vyměnit za bílý jogurt, zálivku na štědrovečerním salátu můžete doplnit olivovým olejem a trochou jablečného octa.
Do bramborových polévek je vhodné přidávat červenou čočku s pohankou, přičemž slavnostní pokrm dochutíme majoránkou a mletým kmínem.

Tradiční vinná klobása

Kdo si rád dopřává vinnou klobásu, měl by jí na Štědrý den pojídat spíše samostatně, bez přílohy. Tradiční recepty s bramborovou přílohou vytvoří z tohoto pokrmu těžce stravitelnou hmotu. Ideální je pouze dijonská nebo kremžská hořčice a eventuálně světlý chléb nebo topinky.
dortíčky s jahodami

Sváteční ovesné košíčky

Vánoční cukroví lze upéct i pro zdraví přijatelnějším způsobem, zajímavou volbou mohou být i makrobiotické, chuťově i nutričně vyvážené recepty. Jedním z nich je i návod na přípravu ovesných košíčků plněných pudinkem a ovocem. Směsí z ovesných vloček, medu, kokosového oleje a arašídového másla se plní formičky na výrobu muffin a vzniklé košíčky se pečou zhruba 15 minut na 170 stupňů. Naplní se vanilkovým pudinkem a doplní ovocem, nejlépe jahodami nebo borůvkami.

Cukr tak trochu jinak

Cukr tak trochu jinak

Většina sladkostí obsahuje v různém poměru jednoduché rafinované cukry, které však lidskému tělu nijak nesvědčí, proto se potraviny s cukrem stávají nezdravými. Hlídat množství sladidel, nebo jejich omezování, sice zapříčiní nižší příjem rafinovaného cukru, ale proč bchom do sebe měli cpát jedy, když můžeme sladit mnoha jinými sladkými, a hlavně zdravými, alternativami.

Co Čech, to cukrář?
Průměrný Čech sní za rok přibližně 40 kilo cukru, což je asi dvakrát tolik, než je doporučená dávka. A rozhodně to není jen tím, že se cpeme čokoládou nebo sladkostmi. Bílý cukr se totiž ukrývá téměř všude. Nejenom ve sladkých limonádách (jedna limonáda v sobě ukrývá deset kostek cukru), ale také v jogurtech, kečupech, v pečivu i celé řadě nejrůznějších polotovarů a konzerv.

Cukr se do potravin přidává proto, aby vylepšil jejich chuť. Bohužel však velmi snadno vznikne závislost na cukru, která je podobná závislosti na alkoholu či drogách. A to nahrává do karet nejednomu výrobci, protože čím více cukru sníme, tím více ho poté potřebujeme. Proto bychom se měli zamyslet nad tím, jestli nezdravý cukr ve svém životě tak moc potřebujeme. Odpoutat se od něho není zase tak těžké, cukr se totiž dá nahradit zdravějšími sladidly.

Jak tedy sladit jinak?
Nemusíme se hned začít drasticky trápit a od cukru se radikálně odříznout. Vhodné je své chuťové pohárky přivykat pozvolna. Nejlepší vhodnou variantou je začít se vyhýbat potravinám, které obsahují skryté cukry. Při pečení se zase doporučuje používat místo bílého cukru třtinový, jehož dávku můžeme navíc v receptu o nějaké procento snížit. Tělu tak velmi ulevíme. Pozvolna si navíc můžeme začít přivykat na různá přírodní sladidla, která používali již naši předkové.

Čím cukr nahradit?
·         medem
·         přírodními sirupy (javorový, kukuřičný, rýžový)
·         stévií
·         třtinovým sirupem
·         obilným sladem
·         melasou

Bezpečí pro naše děti

Bezpečí pro naše děti

Myslím si, že v případě dětských autosedaček, byla většina lidí pro. Alespoň ti rozumnější. Pamatuji si ještě doby, kdy jsme, jako děti, plandaly v prostoru za rodiči, protože na klidné sezení nebylo ani pomyšlení.

·        Myslím si, že pokud by dětské autosedačky přišly dříve, ušetřilo by se několik dětských životů.
·        Mnoho rodičů bylo v přesvědčení, že pokud jsou sami upoutáni, dokáží v náručí své dítě, při nehodě, udržet.
·         Není to v lidských silách!Náraz jedoucího auta je tak silný, že Vám dítě vyletí, kdybyste ho drželi vší silou a náraz očekávali.

Bez sedačky ani metr

Odborníci radí, že je nejlepší sedačku pořídit ještě před narozením dítěte.

Pak budete mít jiné starosti. Můžete ji použít už cestou z porodnice.

1.      Autosedačka pro první roky dítěte– takzvané vajíčko. Můžete používat od narození, až do třinácti kilogramů dítěte, což je asi jeden rok. Pokud zvolíte tu, co má madlo k přenášení, bude manipulace s ní velice snadná. Tato sedačka se připíná na zadní sedadlo, proti směru jízdy. Na předním sedadle může být jen v případě, že je deaktivovaný airbag.

2.      Pokračovací autosedačka je určená pro dítě od jednoho, do čtyř let. Instaluje se po směru jízdy.

3.      Pokud kupujete sedačku pro větší děti, od čtyř let do dvanácti, je nejlépe volit tu, která má nastavitelnou opěrku zad.

Investice, která se vyplatí

Nejnovějším trendem je spojení druhého a třetího typu sedačky. Ta je určena pro děti od devíti, do třiceti šesti kilogramů.

·        Je potřeba sedačku vybírat vždy podle
–         váhy
–         výšky
–         věku.
·        Dítě nesmí sedačku přerůstat a nesmí mu být jízda nepříjemná.
–         Proto je nutné zvolit potahový materiál, který není pro dětskou pokožku agresivní a dá se prát.

Budete přeci cestovat i v létě, kdy bude mít dítě na sobě jen minimum oblečení a kousavá sedačka by mu rozhodně cestu nezpříjemnila. 

Strachy, které nám nedovolí žít na plno

Strachy, které nám nedovolí žít na plno

Obava z veřejného vystupování patří mezi nejčastější obavy. Když neradi komunikujeme před publikem důvodem může být obyčejná tréma ale i sociální fobie, tedy stav, kdy se jedinec vyhýbá komunikaci s lidmi a snaží se držet v izolaci. Při léčbě strachu toho typu se v první řadě doporučuje vyhledat psychologa v druhé fázi se můžeme obrátit na psychiatra který může předepsat léky které pomáhají zmírnit úzkost. Při sociální fobii je důležité naučit se pobývat mezi lidmi a má proto velký vliv skupinová terapie jenž nám může psychiatr doporučit. Skupinová terapie je brána jako léčení, a proto se na tuto dobu která může trvat od jednoho do několika měsíců může vystavit paragraf o pracovní neschopnosti. Povinností je pak každý den na skupinovou terapie docházet. Postupnými kroky si tak zvykat na pobyt mezi lidmi a komunikaci s nimi a začít žít plnohodnotný život.

strach dívky

Arachnofobie je výraz pro strach z pavouků což se týká především žen. Pravdou je že styk s pavouky se dá eliminovat ale nelze se mu zcela vyhnout, protože tu a tam každý pavouček někdy zabloudí do každé domácnosti a při pobytu v přírodě se setkání s ním nevyhneme. I tento druh strachu se však dá léčit za pomoci terapeuta, kdy se zvykáme na postupný kontakt s tímto tvorem a ve výsledku nám nedělá problém si pavouka vzít do ruky.

dravé ryby

Strach z pohlavního styku i s tímto je možné se setkat. Je to velmi závažný stav, který může být způsobem předchozí traumatický zážitkem. Tento druh strachu lze také léčit ale je to především o pozvolném přístupu a ohleduplnosti partnera. Pokud však obava přetrvává na místě je obrátit se na psychologa nebo sexuologa a využít možnosti začít svůj problém řešit. V tomto případě však nikdy nesmíme na partnera naléhat, protože by to mělo opačný efekt a pocit nátlaku by se mohl stát důvodem k rozchodu.