Browsed by
Měsíc: Listopad 2019

Zvolte palubky, které vydrží dlouho

Zvolte palubky, které vydrží dlouho

Dřevěná podlaha je přáním mnoha lidí, kteří si vybavují svou domácnost. Je-li takové vybavení i vaším přáním, s velkou pravděpodobností jste se zamysleli nad možností podlahových palubek RH obchod. Právě palubky totiž mohou zajímavým způsobem vyřešit otázku dřevěných podlah. Jejich výběr však mnohdy bývá velmi omezený, a to zejména, co se týče dostupných materiálů. Máte-li zájem i o jiné materiály, než je klasický smrk nebo jiný jehličnan, budete muset nakupovat ve specializovaném obchodu.masivní dřevěná podlaha

Smrk jako osvědčený materiál

Pokud se poohlížíte po nějakém kompromisu v rámci palubek, můžete zvolit smrk. Tento typický český strom je velmi rozšířený, proto je dostupný v různých kvalitativních kategoriích. Každý si proto může vybrat právě tu svou kvalitativní kategorii, která mu bude sedět. Budete-li proto chtít kvalitnější palubky, které vydrží na svém místě, pokud možná, co nejdéle, měli byste nakupovat ve vhodném sortimentu.

Jakými způsoby je možné tyto prvky instalovat?

  • Pomocí podkladových roštů nebo trámů = v tomto případě jde o obložení stropů
  • Lepení k podkladu = již pro klasické využití na zem
  • Lepení jednotlivých lamel = klasický způsob instalace

dřevo v kuchyni
Jak vidíte, instalaci je možné provést hned několika způsoby. Proto je třeba se pro nějaký rozhodnout, rozplánovat si samotný nákup těchto dřevěných prvků, a pak, v ideálním případě předat montáž někomu, kdo s ní má zkušenosti. Správně položená podlaha je totiž základem spokojenosti, ale také dlouhé životnosti. Kvalitní výchozí materiál je sice důležitý, ale jakmile nemáte k dispozici někoho, kdo se dokáže postarat o pokládku, je velká pravděpodobnost, že s následnou životností vaší nové podlahy nebudete spokojeni na maximum.
Zkrášlit si domácnost není složité, stačí jenom vědět, kde k tomu najdete ten správný materiálů. V případě těchto dřevěných prvků pak již víte, kde správně nakupovat.

Fáze ketonové diety

Fáze ketonové diety

Ketonová dieta je založena na zvýšeném příjmu bílkovin a tuků na úkor sacharidů, jejichž konzumace je zde velmi omezena. Díky takovému složení stravy dojde ke stavu zvanému ketóza, kdy dochází k čerpání energie ze zásobárny tuku namísto sacharidů, které jinak tvoří její hlavní zdroj. Oproti jiným dietám je zde možné pozorovat výsledky v kratším časovém horizontu, což jistě každý ocení. Není přece větší motivace než téměř okamžitě viditelný výsledek.zeleninová mísa
Ketonová dieta prodietix.cz nabízí hned několik dietních programů závisejících na věku, pohlaví, současné hmotnosti a také na tom, kolik chce kdo zhubnout. Samozřejmě s větším počtem kilogramů se program prodlužuje. Co platí pro všechny, je individuální přístup, který se upraví na míru tak, aby se co nejefektivněji dosáhlo žádaného výsledku – snížení celkové tělesné hmotnosti.
Každý program prochází třemi fázemi:

  1. Váhová redukce

Počáteční a zároveň nejpřísnější fáze, kdy je povoleno 4-6 jídel denně, pomocí nichž se navodí a udržuje stav ketózy. Již po 2-3 dnech dochází k čerpání z vlastních tukových zásob, úbytek hmotnosti lze sledovat již po 5-7 dnech. Na konci této fáze se člověk dostává na 50-70 % celkového nastaveného cíle. Na rozdíl od jiných diet zde nehrozí úbytek energie, pocity hladu či špatná nálada.

  1. Stabilizace

Druhá fáze začíná do jídelníčku opět začleňovat sacharidy a tuky. V praxi to znamená, že se jedno proteinové jídlo nahradí tzv. jídlem normálním. To se může skládat z různých druhů ryb (halibut, mořský vlk, pangasius, platýs), vajec, libového hovězího či telecího masa, kuřecího masa, jater a mořských plodů (krevety, slávky, kalamáry, krabí maso). Ketóza zde zůstává udržovaná, ale úbytek kil probíhá pomaleji než v předchozí fázi.koš o ovocem

  1. Fixace

Poslední fáze navazuje na postupný návrat k běžnému jídelníčku tak, aby se co nejvíce minimalizovalo riziko jo-jo efektu. Další proteinové jídlo se zde nahrazuje normálním, přičemž se také rozšiřuje množství surovin o přílohy, jako jsou brambory, rýže nebo luštěniny.
Cílem není pouze redukce hmotnosti, ale také naučit změnám ve stravování a zdravém životním stylu zákazníka. Tím se docílí toho, že cílová váha bude zachována. Navíc dojde také k celkovému snížení cholesterolu, zvýšení imunity a celkově bezproblémovému chodu zdravého lidského organismu.