Korzujete rádi po městě třeba jen tak, bez cíle, abyste pronikli do míst, která ještě neznáte? Trávíte mnoho času venku v parcích a v místech, která poskytují v městském prostředí klid a pohodu? A stalo se vám někdy, že jste objevili na svých toulkách zajímavý obchod s potravinami, elektronikou, sportovními potřebami, hračkami, textilem, obuví či jiným zbožím a nakoupili jste tu, jenže jste neměli u sebe žádnou tašku, tak jste nákup nesli v igelitce nebo dokonce v krabici v podpaží? Právě pro takové účely se mohou skvěle hodit reklamní tašky s potiskem. Jsou velmi skladné, a tak si můžete dovolit mít tašky třeba dvě nebo tři.
Složíte je do úhledného balíčku do kabelky nebo do batůžku a budete je mít v pohotovostní poloze. Pak stačí projít se městem, kde v městské tržnici objevíte krásné zralé banány, ve vedlejším stánku rajčata a naproti obrovské melouny. Využijete tu všechny tři tašky, zaplníte je ovocem a zeleninou a překvapíte zbytek rodiny rajčatovou pizzou a melounovými hody.
Potisk tašek – svůj význam může mít i potisk tašek. Potiskem totiž můžete někoho oslovit na ulici a mohou to být úplně cizí lidé. Taška s nákupem, to je docela velká propagační plocha a lze s ní dokázat promlouvat k lidem kolem vás mnoha způsoby. Třeba se rozhodnete propagovat zdravou výživu a budete mít na tašce uvedená některá zásadní fakta, co budou působit jako informační zdroj. Můžete dát lidem najevo, že existuje mnoho zdravých potravin, které vyživí, zasytí, zachutnají a udržíte si s nimi ideální váhu. Můžete tím konkurovat fastfoodu, který se také podílí na nadváze a obezitě velké části populace. Na taškách lze propagovat i jiné aspekty zdravého životního stylu, upozornit na vliv stresu, hluku, nezdravého pouličního osvětlení, na nebezpečí zábavní pyrotechniky a na některá společenská témata, aby lidé byli pravdivě informováni a mohli se pak rozhodnout, s kým se přátelit, koho odmítnout atd.